Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

domain sorun

0 views
Skip to first unread message

emre

unread,
Jul 7, 2008, 3:32:03 AM7/7/08
to
server 2003 kullanmaktayız client sayımız 1300 üzerinde ve bu sayı 2000
üzerine çıkacaktır. şu an pc ler etki alanına alınırken (domain sayısı
aşılmıştır ) şeklinde uyarı almaktayız sorun lisansmı yoksa server
üzerindenmi kararsız kaldık.izlememiz gereken yol hakkında bilgiye ihtiyac
duymaktayız.

Serhat AKINCI

unread,
Jul 8, 2008, 3:47:06 PM7/8/08
to
Merhaba.

Herhangi bir sınır yok diye biliyorum. Sınır varsa da 1300 değildir..

Domaine üye bir pc yi domainden düşürün veya computer hesabını silin. Onun
yerine başka bir pc join edip edemediğinizi kontrol edermisiniz.

--
Serhat AKINCI
http://www.serhatakinci.com
http://www.cozumpark.com
MCSA:S+M, MCSE:S+M, MCTS:Vista
MCITP|Server Administrator
MCITP|Enterprise Administrator
MCITP|Enterprise Support Techician

Lightbringer

unread,
Jul 9, 2008, 4:01:38 AM7/9/08
to
öğrendiğim kadarı ile lisanstan... lisansı %10 aşabiliyorsun yani 1000lik
lisansın varsa 1100 tane makina ekleyebiliyorsun. ama o %10 kısım yanına kâr
kalmamalı belli zaman sonra onun için de lisans isteyebilir ya da fazlalık
olan makinaları rastgele domainden atabilir (ya da oturum açtırmayabilir)
olay tamamen deneme-yanılmaya kalmış..

cevabı makinanın birini domainden çıkarıp yenisini eklemek olabilir, Serhat
Bey' in dediği gibi..

"Serhat AKINCI" <Serhat...@discussions.microsoft.com>, iletide şunu yazdı
news:F970D72C-6B2A-4863...@microsoft.com...

Dursun İÇCAN

unread,
Jul 29, 2008, 3:24:35 PM7/29/08
to
Merhaba,

Hatayı tam olarak yazın,
--
Dursun İÇCAN
MCDST, MCSE+S, MCTS, MCITP
Http://dursuniccan.com

0 new messages