Sanırım kullanıcının eski AD'sinde bir yerlerde bi yönlendirme vardı. Eski
AD'den kullanıcıyı kaldırdım yeniden aynı isimle açtım. Fakat yeni den aynı
isimle açar kullanıcıya yeni bir mailbox yaratmasını istedim. Ve exchange
sysyem manager/Administrator Groups/DC/First Mailbox Group/Mailboxes aldtında
kullanıcıya ait 2 tane mailbox oluşmuş oldu. Birinin üzeri çarpı diğeri ise
yeni olan. Şimdi yapmamız gereken önce kullanıcı için bir oturum açmak
böylece mailbox'ını doğrulamak gerekir. Kullanıcı ile oturum açtıktan sonra
exchange OWA 'dan kullanıcının hesabına bağlanmak. Böylece mailbox yaratılmış
oldu. Son olarak exchange sysyem manager/Administrator Groups/DC/First
Mailbox Group/Mailboxes içersine girip yeni kullandığı mailbox'ı remove
etmek. VE üzeri çarpı olan diğer mailbox ile yani eski kullandığı mailbox ile
kullanıcıyı birleştirmek. İşlem tamamdır. Benim problemim maillerin
kaybolması sorunu idi ama basit bir teknik aldatma ile kullanıcıyı AD'den
kaldırıp tekrar oluşturunca mailler yeniden düzenli bir şekilde kullanıcının
hesabına akmaya başladı.
Yardımlarınınız Teşekkür Ederim.