"ST" <S...@discussions.microsoft.com> wrote in message
news:82BDF8C4-92AE-4FF7...@microsoft.com...
> 2000 SERVER DA KULLANICI AÇIYORUM XP OLANLAR SORUNSUZ BAĞLANIYOR AMA VİSTA
> OLAN BİLGİSAYARLAR BAĞLANMIYOR KULLANICI ADI ŞİFRESİNİ YAZIYORUM SANKİ
> KULLANICI AÇMAMIŞ GİBİ KULLANICI ADI VEYA ŞİFRENİZ GEÇERSİZDİR DİYO VİSTA
> ULTIMATE VE HOME SÜRÜMÜ VAR İKİSİNDEDE AYNI PROBLEM VAR LÜTFEN ÖNEMLİ Bİ
> SORUN YARDIMCI OLURSANIZ