Arkadaslar sql server 2000 devoleper Sp4 kullanıyorum. Bir turlu view
olusturamadım. View olusturup kaydetiimde asagidaki hatayı veriyor. Yardimci
olursanız sevinirim.
ODBC error: [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][Sql Server] An invalid
parameter or option was specified for procedure 'sp_addextendedproperty'
hatası veriyor.