Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Jako Admin nie widze drukarek przekierowancych w zdalnym pulpicie

瀏覽次數:7 次
跳到第一則未讀訊息

R06

未讀,
2011年11月21日 下午4:17:372011/11/21
收件者:

Mam następujący problem! Komputery lokalne na Win7 logują się przez
zdalny pulpit do serwera Windows 2008 R2 Enterprise. Drukarki drukują
normalnie i nie ma z nimi kłopotów, jednak jak loguje się jako Admin do
serwera nie widzę żadnej przekierowanej drukarki oprócz moich. A co za
tym idzie nie moge konfigurować ich akcesoriów na czym mi
zależy.Zaznaczę że kiedyś wydaje mi się że widziałem wszystkie
drukarki we wszystkich przekierowanych sesjach.

--

----
Wysłano z serwisu www.outlook.pl