Profile mobilne

Tomasz Dudek

Witam,
mam pytanie związane z profilami mobilnymi. Chciałbym, aby użytkownik
miał dostęp do swoich programów niezależnie od komputera na którym
pracuje.
Wyczytałem, że można stworzyć na komputerze lokalny profil
użytkownika, zainstalować aplikacje a potem ustawić go jako domyślny
profil dla domeny. A może jest inny sposób na rozwiązanie tego problemu
? Np. instalując program na serwerze i udostępniając do użytkownikom ?

--

----
Wysłano z serwisu www.outlook.pl