Windows 7 Uprawnienia do plików

djatturo

Witam wszystkich serdelecznie

System : Windows 7 prof 64 bit.
Mam problem z uprawnieniami zarówno do plików jak i do dysku.
O co chodzi ?
otóż:
Udostepniałem część zasobów kolegom z jednego komputera jako nośnik
danych dla serwera www po DMZ. W tym celu udosteopniłem dysk D na
potrzeby przechowywania plików dla użytkownika X łączącego sie z
serwera Y.

Na serwerze lokalnym, nazwijmy go Z zmieniłem upra3nienia do pozostałych
dysków tak, by włascicielem i operatorem był tylko użytkownik
JANNOWAK, więc z poziomu logowania się do serwera jako X - widac było
tylko i wtyłącznie DYSK_dla_X. Wszystko grało i było cacy ale doszło
do uszkodzenia MBR-a, posypało się troszkę plików więc zafiksowałem
nowy mbr, usunalem pierwsza partycje z dysku i zainstalowalem system od
nowa. Problem teraz polega na tym że druga partycja ( ta która była
chroniona przed dosteppem z poziomu użytkownika X ) ma wprawdzie widoczne
pliki ale by je ruszyc, musze kazdemu z nich recznie ustalac własciciela
plików jako ja lub administrator.

W uprawnieniach widać ze poza uzytkownikiem test/admin .test/system
test/ja widac jeszcze wpisy poprzedniego wlasciciela plików S-1-51 etc....

Da się to usunąc/zmienić hurtowo?

--

----
Wysłano z serwisu www.outlook.pl