0x80070002 + wielokrotnie nieudana aktualizacja NET 3.5 + checkdsk

rotros

Od ponad pół roku się męczę z połowicznymi aktualizacjami, większość z
poziomu systemu się instaluje bez problemów poza NET 3.5 (KB951847). Z
poziomu IE dostaję prawie zawsze błąd 0x80070002 (roziwązanie podane kilka
postów niżej nic nie dało), czasem mam komunikat o błędzie systemu WinXP mimo
że kożystam z Visty.
Dodatkowo od jakiegoś czasu nie działa mi również opcja sprawdzania dysków -
przy rozruchu systemu dostaję informację: SLDELETE NOT FOUND i coś tam dalej

Adam Gromek

Przeinstaluj Pakiet NetFramework

Usuń za pomocą narzędzia Windows Instaler Cleanup
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/290301/pl
wszystkie obecnie zainstalowane w systemie wersje pakietu .Net Framework.

- Następnie pobierz z poniższej strony .Net Framework 1.1 i wykonaj jego
instalację.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&DisplayLang=pl
- Następnie Service Pack 1 do niego:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5
- Następnie pobierz i zainstaluj .Net Framework 3.5 (zawiera pakiety 2.0
oraz 3.0)
Framework 3.5
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=333325FD-AE52-4E35-B531-508D977D32A6&displaylang=pl

- Na koniec wejdź na witrynę Windows Update i sprawdzić dostępne aktualizacje.

Adam Gromek

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

Piotr Palusiński

In news:3ED21A2B-433C-4079...@microsoft.com,
*rotros* <rot...@discussions.microsoft.com> typed:

> [...]
> postów niżej nic nie dało), czasem mam komunikat o błędzie systemu WinXP

Uruchom cmd i wpisz:
Net stop wuauserv
Net stop cryptsvc
Net stop BITS
W katalogu c:\windows i odszukaj katalog SoftwareDistribution i zmień jego
nazwę na SoftwareDistributionOLD
Następnie przejdź do katalogu C:\Windows\System32 i odszukaj katalog
Catroot2 i zmień jego nazwę na Catroot2OLD
Odinstaluj wszystkie net frameworki za pomoca apletu programy i funkcje
Pobierz narzędzie cleanup_tool.exe
http://cid-27e6a35d1a492af7.skydrive.live.com/self.aspx/Blog_Tools/dotnetfx_cleanup_tool.zip
Za jego pomocą usuń .NET Framework i pliki które po nim pozostały.
Teraz pobierz .NET Framework 3.5 i zainstuj go ręcznie z poniższej
lokalizacji:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6

> Dodatkowo od jakiegoś czasu nie działa mi również opcja sprawdzania
> dysków - przy rozruchu systemu dostaję informację: SLDELETE NOT FOUND i
> coś tam dalej

Pobierz te narzedzia i przeskanuj komputer
Malwarebytes
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=feed&subj=mostpopular&part=rss
Combofix
http://www.bleepingcomputer.com/combofix/pl/instrukcja-uzycia-combofix
http://forum.idg.pl/bezpieczenstwo_komputera_i_sieci-f84-combofix_i_inne_narzedzia-t118804.html
Spyware Doctor
http://www.pctools.com
http://www.pctools.com/pl/spyware-doctor/?ref=google&gclid=CL-45r3j0Y8CFSXaXgodNwZa7w

oraz
Wykonaj spod konsoli chkdsk /r

rotros

Przy instalacji .Net 3.5 program chwilę działa, po komunikacie "pobieranie
zakończone możesz teraz zakończyć połączenie internetowe" pojawia się
komunikato "Błąd instalacji"

próby aktualizacji wciąz kończą się błędem 0x80070002

Adam

mamtaki sam problem z WINDOWS 7 !!!!!!!!!!!!
co robić