Windows Update nie chce się aktualizować.

Quauli

Witam.

Mam problem z Windows Update i Microsoft Security Essentials. Oba nie chcą
się aktualizować. Na początku pojawiał się problem i kodzie 8024402F i nic
nie pomagało z tego co mam zapisane w pomocy systemowej. Dodam że posiadam
oryginalny system Windows 7 Professional na laptopie ASUS UL30A
preinstalowany. Do tej pory wszystko działało, na tych samych ustawieniach,
żadnych zmian, łącze to samo a jednak nie działa. Co robić?

Dodatkowo czasami występuje też kod 80072F8F i mimo że dwa razy już
ustawiałem datę i godzinę według wskazówek... CO ROBIĆ?!

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź...

Piotr Palusiński

In news:8CC853D4-EA6E-4F60...@microsoft.com,
*Quauli* <Qua...@discussions.microsoft.com> typed:

> Witam.
>
> Mam problem z Windows Update i Microsoft Security Essentials. Oba nie chcą
> się aktualizować. Na początku pojawiał się problem i kodzie 8024402F i nic
/.../

http://social.technet.microsoft.com/Search/pl-PL?query=8024402F&refinement=112&resultsLang=pl-PL&ac=8