Microsoft .NET Framework 3.0: pakiet językowy

Bies

Witam,

Od dłuższego już czasu nie mogę zainstalować poprawki KB928416, która
nie jest może krytyczna, ale ciągle pojawia się w historii
niepowodzeń. Po próbie instalacji otrzymuję komunikat:

"Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować
następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x80070643:
Microsoft .NET Framework 3.0: pakiet językowy dla komputerów z
procesorem x86 (KB928416)."

Próbowałem już wyczyścić katalog SoftwareDistribution, ale to nie
pomogło.
Proszę o poradę.

Bies

Piotr Palusiński

Bies

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:eBkf%233RSL...@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...

Panie Piotrze,

Dzięki za wyszukanie, ale wskazane linki pomocy dotyczą pakietu Office
2003, którego nie używam (mam starszą wersję Office 2002) i nie
występuje przy nim usługa Office Source Engine i nie ma pliku: Ose.
exe, który może być uszkodzony. W moim przypadku dotyczy to pakietu
językowego dla Microsoft .NET Framework 3.0 (poprawka KB928416), która
była wydana ponad rok temu. Być może wymaga to uruchomienia innej
usługi, tylko nie wiem której, przed jej instalacją. Mój system XP SP3
HE.
Pozdrawiam

Bies

Piotr Palusiński

In news:4c7d6a0a$0$27031$6578...@news.neostrada.pl,
*Bies* <galap...@gazeta.pl> typed:

> [...]
> była wydana ponad rok temu. Być może wymaga to uruchomienia innej
> usługi, tylko nie wiem której, przed jej instalacją. Mój system XP SP3

Usuń za pomocą narzędzia Windows Instaler Cleanup
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/290301/pl
wszystkie obecnie zainstalowane w systemie wersje pakietu .Net Framework.
Następnie pobierz z poniższej strony .Net Framework 1.1 i wykonaj jego
instalację.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&DisplayLang=pl
Następnie Service Pack 1 do niego:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5
- Następnie pobierz i zainstaluj .Net Framework 3.5 (zawiera pakiety 2.0
oraz 3.0)
Framework 3.5
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=333325FD-AE52-4E35-B531-508D977D32A6&displaylang=pl
Na koniec wejdź na witrynę Windows Update i sprawdzić dostępne aktualizacje.

Bies

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:%23c8%23iXZSL...@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...

> [...]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Panie Piotrze,

Niestety, pod pierwszym linkiem nie ma już wspomnianego narzędzia
Windows Installer Cleanup, a przedstawione narzędzia dotyczą nowych
wersji Offica. To narzędzie można wyszukać w sieci, ale nie widzę w
miarę pewnych adresów do jego pobrania, lub są tylko stare wersje.
Zdaje się, MS już go nie wspiera.
Na piechotę to już wcześniej odinstalowałem wszystkie wersje Net
Framework, a następnie kolejno instalowałem ponownie, plus ich Service
Packi i inne łaty, lecz niestety nie poprawiło to na tyle, aby
poprawka wcześniej wspomniana zainstalowała się poprawnie.

Bies

Piotr Palusiński

In news:4c7e23e9$0$21005$6578...@news.neostrada.pl,
*Bies* <galap...@gazeta.pl> typed:

> Niestety, pod pierwszym linkiem nie ma już wspomnianego narzędzia
> Windows Installer Cleanup, a przedstawione narzędzia dotyczą nowych

Można poszukać w sieci i to na stronach Microsoftu.
Cleanup_tool.exe
http://cid-27e6a35d1a492af7.skydrive.live.com/self.aspx/Blog_Tools/dotnetfx_cleanup_tool.zip
następnie za jego pomocą usunąć .NET Framework i pliki, które po nim
pozostały.

> [...]
> Packi i inne łaty, lecz niestety nie poprawiło to na tyle, aby
> poprawka wcześniej wspomniana zainstalowała się poprawnie.

Tu masz podobny watek:
http://groups.google.pl/group/microsoft.public.pl.windowsupdate/browse_thread/thread/ecf1be44c7fd845a/daec554dedc05cac?q=0x13EC+-+Microsoft+.NET+Framework+3.0...

Lub
Przywrócenie domyślnych ustawień zabezpieczeń:
Proszę wykonac instrukcje zawarte w artykule:
http://support.microsoft.com/kb/313222/pl
oraz
Proszę wykonać czysty start sytemu wg instrukcji ze strony:
Dla Windows XP
http://windows.howto.pl/artykuly,windows-19-228-0.html
Dla Windows Vista
http://support.microsoft.com/kb/929135/pl
Po tym proszę spróbować zainstalować poprawkę ściągniętą ze strony:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=AB99342F-5D1A-413D-8319-81DA479AB0D7&displaylang=en

Bies

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:uwkZbMd...@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...

> [...]

> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

W końcu i tak musiałem odinstalować wszystkie wersje NET Framework, a
następnie:
1. zainstalowałem wersję 1.1 + Service Pack + Update do tej wersji;
2. po wejściu na Microsoft Update wyświetliła się najnowsza wersja 4.0
i tą zainstalowałem (wersje 2.0. 3.0; 3.5 już się nie wyświetlają);
3. teraz wyświetla się:
"Dodatek Service Pack 1 dla programu Microsoft .NET Framework 3.5 i
aktualizacja rodziny produktów .NET Framework 3.5 (KB951847): [69.2
MB]"

W związku z tym, że nie mam już tych wersji jest sens instalowania
w/w Service Packu?

Dziękuję za okazaną życzliwość i cierpliwość przy wyszukiwaniu
dokładnej pomocy.
Pozdrawiam

Bies

Piotr Palusiński

In news:4c7e7522$0$27037$6578...@news.neostrada.pl,
*Bies* <galap...@gazeta.pl> typed:

> [...]
> w/w Service Packu?
>
> Dziękuję za okazaną życzliwość i cierpliwość przy wyszukiwaniu

Nie, pozostaw je jako ukryte.

Bies

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ex4jVVfS...@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...

> [...]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

OK. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Pozdrawiam

Bies