Zniakjace obrazki w stopce - poprawka KB982135

Chojnacki@discussions.microsoft.com Tomasz Chojnacki

Po zainstalowaniu poprawki bezpieczeństwa o numerze KB982135/2312/2331
zniknęły nam obrazki umieszczone w stopce papieru firmowego. Kiedy wyjdzie
poprawka umożliwiająca prawidłowe wyświetlanie stopki dokumentu.

Jaki jest sposób tymczasowego rozwiązania problemu? Z tych opisanych na
stronie:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/wordcreate/thread/0dcfe54f-52ea-4d14-a3d0-f168bd1b07ea
dwa pierwsze mnie nie satysfakcjonują, a w trzecim nie weim o co chodzi.
Dodatkowo musiałbym przerobic kilka.... tysięcy dokumentów

Tomasz Szablewski

"Tomasz Chojnacki" <Tomasz Choj...@discussions.microsoft.com> wrote in
message news:62C45C35-C1AE-492C...@microsoft.com...

Witam Panie Tomaszu,

Proszę spróbować tymczasowo odinstalować poprawkę. Microsoft bada problem.

--
Tomasz Szablewski

Inżynier Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszę o nie wysyłanie zapytań bezpośrednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostaną bez odpowiedzi, gdyż adres ten nie jest
monitorowany. //

Tomasz Chojnacki

"Tomasz Szablewski" wrote:

> Witam Panie Tomaszu,
>
> Proszę spróbować tymczasowo odinstalować poprawkę. Microsoft bada problem.

nie muszę próbować, po odinstalowaniu poprawki wszystko działa. Ale.. to
jest poprawka dotycząca bezpieczeństwa, więc czy na pewno odinstalowanie jej
na kilkuset komputerach w firmie jest dobry pomysłem?

pozdrawiam
Tomek Chojnacki