KB975560

Piotr

Mam Windows Xp' Home.
Od pewnego czasu nie mogę zainstalować jednej poprawki KB975560.
Sytuacja wygląda następująco: pobieram aktualizacje na liscie są poprawki
instalują się. Ponownie weryfikuję czy są jeszcze jakieś poprawki do pobrania
- pojawia się ponownie KB975560.
Dziwne ponieważ gdy sobie wejdę w panel sterowania w sekcje dodaj/usuń i
zaznaczę opcje aby wyświetlić wszystkie poprawki jakie zostały zainstalowane
w/w poprawka widnieje jako zainstalowana.
Spróbowałem ją odinstalować i ponownie zainstalować - niestety cały czas
jest do instalacji.
Co może być przyczyna takiej sytuacji??

Piotr Palusiński

In news:116A6BE6-F665-4B77...@microsoft.com,
*Piotr* <Pi...@discussions.microsoft.com> typed:

Jeśli aktualizacje powracają do zainstalowania, wtedy wystarczy uruchomić
Wiersz Poleceń - prawym przyciskiem myszy "Uruchom jako Administrator" i
wpisać komendę:
fsutil resource setautoreset true c:\
gdzie c:\ oznacza literę dysku na jakiej mamy zainstalowany system

Peter

"mongenard" wrote:

> "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> a écrit dans le message de

> .

Witam,

Mam ten sam problem, jednakże posiadam system Win 2000 SP4 i tam nie ma
polecenia FSUTIL, jest ktoś mi w stanie pomóc ? co prawda numer poprawki jest
inny tzn.. o inną poprawkę chodzi ale problem jest identyczny ;-)

Pozdrawiam,
Piotr

Piotr Palusiński

In news:477F6B4D-0584-4545...@microsoft.com,
*Peter* <Pe...@discussions.microsoft.com> typed:

> [...]
> polecenia FSUTIL, jest ktoś mi w stanie pomóc ? co prawda numer poprawki
> jest inny tzn.. o inną poprawkę chodzi ale problem jest identyczny ;-)

Zainstaluj ją ręcznie pobierając z
http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/default.aspx