Błąd aktualizacji service pack na systemie Windows Vista Business

jonmat

Witam,
Jest to pracownia SBS. Mam zakupiony program antywirusowy Kaspersky, który
chciałbym zainstalować na stacjach roboczych. Niestety po reinstalacji stacji
roboczych wyskakują następujące błędy:

"Instalacja nie powiodła się. Dodatek Windows Vista Business Service Pack 1
nie został zainstalowany na tym komputerze.
Kod błędu: 0xC004F013."
Błąd ten wyskakuje na kilku komputerach.

Kolejny komunikat na innych komputerach przy instalacji Service Pack'a:
"Wystąpił błąd wewnętrzny podczas instalacji dodatku Service Pack. Kod
błędu: 0x80070718. Aby uzyskać szczegóły, odwiedź stronę..."

Laptop zainstalował Service Pack'a i jest OK.

Nie wiem niestety jak mam sobie z tym poradzić. Na strony podane w
komunikatach wchodziłem i niestety rozwiązania tam nie znalazłem, gdyż
próbowałem wszystkich możliwości które są tam podane. Proszę o pomoc

Pozdrawiam,

Piotr Palusiński

In news:8A6CAB27-FF19-48BD...@microsoft.com,
*jonmat* <jon...@discussions.microsoft.com> typed:

http://www.bing.com/search?mkt=pl-pl&q=80070718

jonmat

"Piotr Palusiński" wrote:
> http://www.bing.com/search?mkt=pl-pl&q=80070718
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
>
> .

Dziękuję za szybką odpowiedź!. Bardzo byłą pomocna udało mi się zainstalować
Service Pack'a na Vistach. Jeszcze raz dziękuję

Piotr Palusiński

In news:FB80612F-7848-4145...@microsoft.com,
*jonmat* <jon...@discussions.microsoft.com> typed:

> Dziękuję za szybką odpowiedź!. Bardzo byłą pomocna udało mi się
> zainstalować Service Pack'a na Vistach. Jeszcze raz dziękuję

To napisz jeszcze którą metodę zastosowałeś - dla potomnych

jonmat

"Piotr Palusiński" wrote:

> [...]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Dokładnie zastosowałem taką metodę:

Prepare command interface as privileged Admin by

[Start] -> search for: cmd
-> Rt-clik cmd.exe -> select 'Run as Admin'
& continue through security UAC
then at the command console prompt, enter:
fsutil quota disable C:
<& return>

skopiowane od strony:
http://secunia.com/community/forum/thread/show/977/vista_sp1_updates_fail_error_code_dt000_80070718_solved

Gdzie wpisałem fsutil quota disable C: i service packi poszły raz dwa.
<& return> także wpisałem i cmd wyrzuciło mi napis, że:
"W tym momencie <& było nieoczekiwane"