Problem z aktualizacją Windows Update - błąd 529

Ann

Witam, do tej pory wszystko szło OK. Mam oryginalnego Windowsa Office 2007 na
laptopie. Od kilku dni podczas prób wykonania aktualizacji systemu pojawia mi
się komunikat: "Kod 529 - Rozszerzenie Windows napotkało nieznany błąd" i 2
ważne aktualizacje nie mogą się zainstalować:
- Aktualizacja firltru wiadomości-śmieci programu Outlook 2007 (KB2279264);
- Aktualizacja zabezpieczeń dla programu Microsoft Office Word 2007
(KB2251419).
Przejrzałam już wiele opcji - nic nie pomaga.
Proszę o pomoc.

Piotr Palusiński

In news:4E55D897-0E9A-4FB1...@microsoft.com,
*Ann* <A...@discussions.microsoft.com> typed:

Należy usunąć zawartość katalogu SoftwareDistribution w katalogu systemowym.
Wpisz w cmd (uruchom jako administartor)

net stop wuauserv
RD C:\WINDOWS\SoftwareDistribution /S /Q
MD C:\WINDOWS\SoftwareDistribution
net start wuauserv

Ann

Witam Panie Piotrze,
zrobiłam jak Pan zasugerował usunęłam zawartość katalogu
SoftwareDistribution, zrestartowałam kompa, na nowo wyszukałam aktualizacji
poprzez Microsoft Update a jednak problem pozostał.
Ten sam błąd przy próbie zaktualizowania tych dwóch wybranych aktualizacji.
Co teraz?

Piotr Palusiński

In news:0DD74278-47B8-40A3...@microsoft.com,
> [...]

> aktualizacji poprzez Microsoft Update a jednak problem pozostał.
> Ten sam błąd przy próbie zaktualizowania tych dwóch wybranych

Włoż płytke z Office i kliknij opcje Napraw