Jak wyłaczyć do druku dokumentu obszar adjustacji?

EFO

Dostałam od córki do wydrukowania skrypt, w poprzedniej wersji programu
otwiera się na całej stronie a w nowej wersji OFFICE WORD 2007 tekst jest na
szerokość 3/4 strony a pozostałe miejsce to "obszar adjustacji", i tak też
się drukuje
jak to wyłączyć?????

v-52krzp

prosze skorzystac z ponizszego linka