Excel 2003 - format komórki niestandardowy

szk

Muszę uzyskać coś takiego: w kolumnie arkusza Excel w poszczególnych
komórkach wpisuję podawać temmperaturę (np. -6 st. C, 0, +1 st. C).

Chcę tak sformatować komórkę kategorią Niestandardowe, aby po wpisaniu np.
liczby "6" do komórki zamieniło mi się automatycznie na "+ 6 °C".
Zrobiłem typ niestandardowego formatowania: + 0,0;- 0,0;0,0 ale nie wiem jak
dodać tekstowo ciąg "°C". Pomożecie?

sz.

gust...@gmail.com

A da się zrobić walutowe i symbol waluty (w tym te stopnie C)?

szk

Już dałem radę z formatem niestanardowym.
Dla potomnych:

+ 0,0" °C";- 0,0" °C";0,0" °C"

pzdr, sz.