Excel 2003 - warunkowe kasowanie

ZeN

Czy ktoś mi napisze makro do excela (niekoniecznie za free)?

Dostaję okresowo bazę adresową do druku na naklejkach, którą muszę
ręcznie poprawiać.

W pierwszej kolumnie mam: imię i nazwisko, w drugiej kolumnie nazwa
firmy i niestety często powtórzone nazwisko i imię które muszę skasować
(raz ze względów estetycznych, dwa ze względu na samo miejsce na naklejce).

Problem jest w tym że to imię i nazwisko występuje nieregularnie, raz na
końcu, innym razem na początku a jeszcze innym w środku i nie zawsze w
tej samej kolejności...

Ktoś pomoże? ;)

Pozdrawiam
Piotr