Office 2003 Pro Brak opcji zapisz jako.

NEO

Witam

Mam pytanie dotyczące braku opcji zapisz jako w menu PLIK, czym moze być
spowodowany brak tej opcji, albo mozę ktoś wie jak to właczyć ?

Pozdrawiam,

msnews

Witam

Czy pytanie dotyczy programu Word 2003?
Jesli tak, proponuje sprobowac: Narzedzia > Dostosuj > Polecenia > Rozmiesc
ponownie polecenia > Resetuj.

---------
Maciej Szczecinski

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszę o nie wysyłanie zapytań bezpośrednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostaną bez odpowiedzi, gdyż adres ten nie jest
monitorowany. //
Użytkownik "NEO" <N...@discussions.microsoft.com> napisał w wiadomości

Robert

a w Word 2003 i wcześniejszych:
menu:
Widok / Paski narzędzi / Dostosuj
kliknij na liście pozycję Pasek Menu
naciśnij przycisk Resetuj
i gotowe
Można też tak zresetować wszystkie paski narzędziowe

zeromsk...@gmail.com

Wielkie dziękki za pomoc, sam bym raczej tego nie wymyślił. Pozdrawiam

Ostatnio przywracałem do rozwijanego menu Edit zniknięte tajemniczo polecenie 'Paste special...'.
Nawet reinstalka Office'a w różnych opcjach (naprawa, od nowa) nie pomogła, no żesz :-((
Rozwiązaniem okazało się:
Myszą prawoklik u góry (na pasku menu) -> Customize - Commands - Categories: Edit ->
Commands: Paste special... złapać polecenie (to polecenie akurat nie ma własnej ikony) myszą i spokojnie przenieść na pasek rozwijanego menu.
Zagubione polecenie skopiowało się na pasek rozwijanego menu i działa.

-----