Outlook 2007

qwerty

Witam,

Mam takie pytanie, znajoma na firmowym laptopie ma zainstalowany Outlook
2007, który po jakimś czasie zaczyna bardzo wolno chodzić. Co roku
przychodzi poczta o łącznej wielkośći 3GB. Sam używam Thunderbird więc nie
wiem jak Outlook reaguje na pewne sprawy, wiem natomiast, że Outlook męczy
się gdy plik .pst przekroczy pewną graniczną wartość.

1. Czy włączenie autoarchwizacji plików starszych niż rok pomoże?.
2. Jeśli wielkość pliku archiwum.pst przekroczy jakąś umowną granicę to
Outlook automatycznie tworzy nowy plik archiwum1.pst itd?
3. Czy jeśli dana wiadomość była w folderze "Ważne" to w Archiwum również
znajdzie sie w takim samym folderze?

Najlepsze byłoby ręczne przenoszenie wszystkiego ale znajoma nie ma o tym
zbytniego pojęcia i chciałbym w jakiś sposób zautomatyzować ten proces.