Autouzupełnianie Excel vs Calc

TOmek

Witam!
Ktoś mi pomoże w takim problemie. Mam kolumnę wypełnioną liczbzami
1
1
2
2
3
3

Gdy w Excelu przeciągam w dół to robi mi kolejne wiersze:
4
4
5
5
6
6

Natomiast w Calcu w dziwny sposób dodaje wartość 1 do całości i zapętla:
2
2
3
3
4
4
i kolejna a seria
3
3
4
4
5
5

Jak przestawić działanie Calca na taki sposób jak w Excelu?

Pozdrawiam
Tomek

TOmek

Okazuje się, że w Excelu też nie działa to tak jak oczekiwałem bo
generowany ciąg to liczby ułamkowe choć wyświetlane jako całkowite.

t...@altushouse.pl

[A1] 1
[A2] =a1
[A3] =a2+1
[A4] =a3
A potem zaznaczasz [A3] i [A4] i przeciągasz, ile tylko dusza zapragnie.

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
ALTUS HOUSE Tomasz Sołtysiak
Al. J. Waszyngtona 53a lok. 19; 04-074 Warszawa
tel.: (022) 851 66 26; 612 72 67
...::: www.zarzadzanie-nieruchomosciami.pl :::...
.....::::: Jesteśmy na Google+
<http://www.google.com/+Zarzadzanie-nieruchomosciamiPl> :::::.....
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osób będących jej adresatem i
może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest
przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych
informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby
lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.