Excel 2007 - nie działa klawisz skrótu z Ctrl (np. Ctrl+V, Ctrl+W,

Andrzej

NIe działa większość klawiszy skrótów z Ctrl (V, X, ...). Zamiast tego
pojawia się Okienko "Usuwanie". Czasami działanie klawisza Ctrl przywraca
ponowne uruchomienie, czasami ponowne wyłączenie/załączenie. Ta losowość
zaczyna być
denerująca, zwłaszcza, że jestem przyzwyczajony do pracy z klawiszami
skrótów (szczególnie Ctrl V). Excel 2007 pracuje pod Vistą Bussiness.
Będę wdzięczny za wskazówkę co z tym zdobić?

MS newsgroupy

Witam!

Proszę spróbować uruchomić excela w trybie awaryjnym. W tym celu proszę w
pisać "excel.exe /safe" w polecenie uruchom. W tym trybie proszę sprawdzić
działanie klawiszy. Być może za problem odpowiedzialny jest jakiś dodatek.

--
Tomasz Szablewski

Inżynier Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszę o nie wysyłanie zapytań bezpośrednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostaną bez odpowiedzi, gdyż adres ten nie jest
monitorowany. //

"Andrzej" <And...@discussions.microsoft.com> wrote in message

MS newsgroupy

IDKrzych

> [...]
> działanie klawiszy. Być może za problem odpowiedzialny jest jakiś dodatek.

Jest to częsty problem w 2007. Jest na to poprawka (niestety podobno nie
zawsze działa - ale warto spróbować).
Sam nie wgrywałem - wolę uruchomić ponownie Excela gdy się to przytrafia ...
z regóły znika ;)
Poza tym Excel ma jeszcze kilka innych podobnych przypadłości i rozwiązanie
tej jednej mnie i tak nie zadowala ;) :)

Poprawka na ctrl-c itp. http://support.microsoft.com/kb/942430/en-us

IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
- ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
wielowymiarowym,
w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

IDKrzych

ERRATA
Jest
> z regóły znika ;)
Powinno być:
> z reguły znika ;)

:) IDKrzych

Andrzej

Dziekuję. Podziałalo uruchomienie w trybie awaryjnym. Po ponownym
uruchomieniu Excela w trybie zwykłym klawisze z Ctrl jak na razie działają
prawidłowo.

Marcin

W wersji SAFE skróty działają, ale jak już wrócę do normalnej wersji excela
to znowu nic, mimo wgranej poprawki.

Marcin

Daniel Stawicki

to znaczy ze masz dodatki do excela ktore powoduja problemy. powylaczaj je.
opcje excela i dodatki

--
-------------

Daniel Stawicki

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

[...]

Użytkownik "Marcin" <Mar...@discussions.microsoft.com> napisał w wiadomości

Marcin

Dziękuję za odpowiedź, po wyłączeniu dodatku Bluetooth skróty już działają :)

Marcin

adit...@gmail.com

> [...]

Znalazłem rozwiązanie - jeżeli nadal Wam nie działają skróty po
wyłączeniu Bluetooth, to należy w wyłączyć nView dla Excela. U mnie to
rozwiązało problem.

Więcej jest tutaj:
http://blog.dvl.pl/article/2008/08/10/excel-ctrl-shortcuts-not-working/

Pozdrawiam!

Artur_Wawa

Miałem podobny problem. Z tym, że u mnie 3-letni syn coś nacisnął.
Niezbadane są umiejętności małych dzieci :) W każdym razie wszystkie
drogi doprowadzały do ustawień wyświetlania karty graficznej. Szukałem
opcji klikałem i w końcu po prostu kliknąłem przywróć ustawienia
fabryczne. Restart Excela i działa jak należy.

adit...@gmail.com napisał:

--

----
Wysłano z serwisu www.outlook.pl

pp

a jak piszecie słowa to litery wam się nie przestawiają?
proponuje po odpaleniu programu wcisnąć kombinację ctr + shift.
powinno pomóc

Ewa

Dzięki wielkie za ten ctr+shift :-)

pusta....@gmail.com

W dniu poniedziałek, 14 marca 2011 10:12:07 UTC+1 użytkownik pp napisał:
> a jak piszecie słowa to litery wam się nie przestawiają?
> proponuje po odpaleniu programu wcisnąć kombinację ctr + shift.
> powinno pomóc

Tak niewiele trzeba, żeby było wszystko ;)
Dzięki wielkie !