Nie działa wyszukiwanie maili po słowie kluczowym w Outlook 2010

Przemciu1986

Tak jak w temacie, nie działa wyszukiwarka do maili, nie da się wyszukac
maila ani po słowach kluczowych w treści, ani w temacie ani w polu Od.
Czy można to jakoś naprawić? Ponieważ teraz za każdym razem co bym
nie wpisał wyskakuje informacja iz nie znaleziono wyników wyszukiwania.
Prosze o odpowiedź.

--

----
Wysłano z serwisu www.outlook.pl

Piotrek

Prosze sprobowac zainstalowac/przeinstalowac Windows Search (obecnie jest
chyba w wersji 4)

lukasz.w...@gmail.com

U mnie rozwiązanie wymagało zrobienia zmian w indeksowaniu.
Klikamy w Outlooku (2010) w Plik > Opcje > Wyszukiwanie > Opcje Indeksowania > Modyfikuj > I tutaj upewniamy się, że wszystkie lokalizacje są zaznaczone czyli Microsoft Outlook (Archiwa i nasza skrzynka) oraz OSDisk (C:)

vbato...@gmail.com

Napisałem ostatnio taki dodatek do Excela z możliwością exportu wyszukanych wiadomości jak i bezpośredeniego ich otwarcia http://vbatools.pl/wyszukaj-w-outlooku/
Polecam zatem i pozdrawiam.

Ania Dymek

Zrobiłam indeksację na nowa i outlook nadal ni wyszukuje maili... masakra.
Jeszcze jeszcze jakaś inna droga naprawy tego?