Kontakty, kalendarz, wiadomosci Outlook 2007 -> 2003

Michał z Krakowa

Witam,
chciałbym jakimś sposobem przenieść wszystko co mam w Outlooku 2007 (12.0.6691.5000) do Outlooka 2003 (11.5608.5606) - chodzi mi o kontakty, kalendarz i wszystkie wiadomości. Czy istnieje jakiś sposób na przeprowadzkę czy niestety nie - jeśli tak to proszę o podanie wszystkich możliwych sposobów.
Pozdrawiam
Michał z Krakowa

gust...@gmail.com

Czy nie dałoby się założyć pliku PST w Outlooku 2003, zamknąć go. Otworzyć plik Outlookiem 2007 i poprzeciągać z odpowiednich do odpowiednich folderów?