Office 2003 wolne otwieranie dokumentow

tommy

Witam

System Windows XP MCE SP3 ENG + Office 2003 PL. Uruchamianie aplikacji np
Word lub Excel trwa doslownie chwile, natomiast otwieranie konkretnego
dokumentu z pulpitu (przy wylaczonym programie) trwa ok 40s. Jest to dosyc
denerwujace i nie wiem co moze byc przyczyna. Wszystkie poprawki do Office`a
zostaly pobrane, ew podejrzewam SP3 za ten stan rzeczy.
Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym?

Z gory dzieki za wszelkie sugestie

Pozdr

Andrzej J. Turowicz

Pewnie program antywirusowy oraz dość duze dokumenty

Ole masz pamięci RAM?
Andrzej

Użytkownik "tommy" <ma...@quest.pl> napisał w wiadomości

tommy

> Pewnie program antywirusowy oraz dość duze dokumenty
>
> Ole masz pamięci RAM?
> Andrzej

Avast dziala w tle, mam 4GB ramu, wiec nie sadze ze to jest problem z
pamiecia. Dyskiem nie mieli w tym czasie oczekiwania, po prostu czeka na cos
i dopiero otwiera.

tommy

Problem rozwiazany, solucje znalazlem na jednym z forow anglojezycznych.
Dla potomnych w skrocie: Panel Sterownia > Opcje folderow > Typy plikow i
szukamy plikow od worda, excela itd. Nastepnie zaawansowane, najezdzamy na
otworz, edycja, wylaczamy dde, a do sekwencji otwierania na koncu dopisujemy
"%1".
Dziala bezblednie, dziwne, bo wczesniej nie bylo z tym problemow.