Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kan inte läsa fax med Exchange

0 views
Skip to first unread message

Michael Anderssén

unread,
Aug 21, 1997, 3:00:00 AM8/21/97
to

Har du provat att installera om hela Windows95?
Gå till kontrollpanelen,gå in i ta bort/lägg till gå till installera innan
dess måste du ha Windows95 skivan eller disketter du startar där.Men ta
inte bort någonting utan prorammet kommer att lägga till filer som fattas.

MVH

Michael A.

Tomas Eklund <tomas@eklund> skrev i inlägg
<01bcae17$020b3120$9fa6f482@foo>...
> Jag har problem med mitt Microsoft Fax och Exchange. När jag i
> Exchange dubbelklickar på ett faxmeddelande (sänt eller mottaget) så
> får jag inte längre upp detta utan istället följande felmeddelande:
>
> Det går inte att utföra kommandot. Objektet finns inte.
> Microsoft Windows Messaging System Formulärregister - 13085 -
> (8004010F)
>
> Vad är fel? Är mina fax borta eller är det någon fil som Exchange
> använder som har försvunnit? Ungefär samma felmeddelande dyker upp
> när jag högerklickar på en fil i Utforskaren och väljer "Skicka till
> > Mottagare":
>
> Det går inte att visa brevet. Objektet finns inte.
> Microsoft Windows Messaging System Formulärregister - 13085 -
> (8004010F)
>
> Jag har ominstallerat Microsoft Fax och Exchange flertalet gånger men
> ingenting hjälper.
>
>

Tomas Eklund

unread,
Aug 24, 1997, 3:00:00 AM8/24/97
to

Michael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i
inlägg
> SKRIV DIN E-POST RIKTIGT

Jag gjorde det misstaget en gång och gör inte om det ...

0 new messages