MVH
Michael A.
Tomas Eklund <tomas@eklund> skrev i inlägg
<01bcae17$020b3120$9fa6f482@foo>...
> Jag har problem med mitt Microsoft Fax och Exchange. När jag i
> Exchange dubbelklickar på ett faxmeddelande (sänt eller mottaget) så
> får jag inte längre upp detta utan istället följande felmeddelande:
>
> Det går inte att utföra kommandot. Objektet finns inte.
> Microsoft Windows Messaging System Formulärregister - 13085 -
> (8004010F)
>
> Vad är fel? Är mina fax borta eller är det någon fil som Exchange
> använder som har försvunnit? Ungefär samma felmeddelande dyker upp
> när jag högerklickar på en fil i Utforskaren och väljer "Skicka till
> > Mottagare":
>
> Det går inte att visa brevet. Objektet finns inte.
> Microsoft Windows Messaging System Formulärregister - 13085 -
> (8004010F)
>
> Jag har ominstallerat Microsoft Fax och Exchange flertalet gånger men
> ingenting hjälper.
>
>
Michael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i
inlägg
> SKRIV DIN E-POST RIKTIGT
Jag gjorde det misstaget en gång och gör inte om det ...