Kan någon hjälpa mej med följande problem:
Jag skickar utan problem e-mail via Explorer och min e-mailadress hos Tele2
men,
Efter att jag fått välkomstmeddelandet när jag installerat Internet och min
mailbox så har jag inte en gång lyckats få ett inkommande mail. Jag
förmodar att jag själv förbisett något men förstår inte vad.
Eftersom jag inte kan förvänta mej ett svar via denna adress så ber jag om
svar med lösning till min andra adress:
ac_o...@hotmail.comMed förhoppning om hjälp
Anders Olsson