Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

inkommande e-mail

0 views
Skip to first unread message

J.O. FotoFix

unread,
Dec 14, 1997, 3:00:00 AM12/14/97
to

Kan någon hjälpa mej med följande problem:
Jag skickar utan problem e-mail via Explorer och min e-mailadress hos Tele2
men,
Efter att jag fått välkomstmeddelandet när jag installerat Internet och min
mailbox så har jag inte en gång lyckats få ett inkommande mail. Jag
förmodar att jag själv förbisett något men förstår inte vad.
Eftersom jag inte kan förvänta mej ett svar via denna adress så ber jag om
svar med lösning till min andra adress: ac_o...@hotmail.com

Med förhoppning om hjälp

Anders Olsson

0 new messages