Du skal ikke bli spurt om noe postkontor for å installere Microsoft Fax.
Postkontor er noe som tilhører "Microsoft Mail", et spesielt mailsystem for
som ble brukt mest før (ikke over Internet). Du skal derfor svare nei på å
installere Microsoft Mail. Under "Post og Fax" kan du da fjerne Microsoft
Mail.
--
Knut Sparhell, Haugesund
Endre selv SV: til Re: for norsk OE5 http://home.sol.no/~knutsp/oe.html