Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Microsoft Fax

0 views
Skip to first unread message

TOVE SYLTE

unread,
Jun 5, 1999, 3:00:00 AM6/5/99
to

Hvordan skal jeg innstallere fax?
Jeg har forsøkt følgende:
Kontrollpanel - Legg til Post og fax.
Dette går greit helt til jeg kommer til oppgi bane på postkontoret. Hva
skal jeg skrive inn der?? Jeg har win 95.
Håper på hjelp.

Knut Sparhell

unread,
Jun 5, 1999, 3:00:00 AM6/5/99
to
TOVE SYLTE <tove....@c2i.net> skrev i
news:01beaf70$30df6fa0$4e28d8c1@default

Du skal ikke bli spurt om noe postkontor for å installere Microsoft Fax.
Postkontor er noe som tilhører "Microsoft Mail", et spesielt mailsystem for
som ble brukt mest før (ikke over Internet). Du skal derfor svare nei på å
installere Microsoft Mail. Under "Post og Fax" kan du da fjerne Microsoft
Mail.

--
Knut Sparhell, Haugesund
Endre selv SV: til Re: for norsk OE5 http://home.sol.no/~knutsp/oe.html

0 new messages