Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Problem med mail

0 views
Skip to first unread message

Palm, Ann-Sofie M

unread,
Apr 1, 1998, 3:00:00 AM4/1/98
to

Hej!
Jag får ett felmeddelande när jag använder Internet mail. Det står att jag
har fel servernamn på POP3-servern. Sen får jag frågan om jag vill
använda det angivna servernamnet ändå. Detta trots att jag använder det jag
fått av Telia.
Var är felet? Tacksam om nån kan hjälpa mig!!!


0 new messages