Minulla on eräs sähköpostikumppani, joka haluaisi saada
sähköpostin liitteet RTF-muodossa. Olen yrittänyt lähetystä
siten, että olen tallentanut liitteet RTF-muodossa levykkeelle
ja lähettänyt liitteet siitä, mutta vastaanottaja ei ole saanut
niitä auki, ts. liitteet eivät olekaan menneet RTF-muodossa.
Mikä olisi paras keino saada lähtevät liitteet RTf-muodossa
ulos ?