Hej!
Vi har lite problem med e-mailen.
När vi väljer kommandot skicka & ta emot så kommer det upp en ruta som det
står så här på:
Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas
kontakta återförsäljaren om problemet består
2. Louisas problem var att hon inte kunde ta emot mail så förmodligen får
hon inte tag på dina mailade svar.
3. Till Louisa. Föreslår att du ominstallerar IE. Du kan hämta senaste
versionen på http://www.microsoft.com/msdownload/default.asp#sup
Du kan installera denna över din nuvarande 3.0. Hjälper inte detta bör du
göra en ominstallation av Windows.
Skulle inte detta heller hjälpa är det förmodligen något annat program som
spökar. Ange då ytterligare information som du erhåller så kan vi kanske
hjälpa dig.
Bengt
Michael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc95e5$30189ca0$db94c6c3@michaela>...
> Det finns 2 svar i din e-post(mail)
>
> Louisa Wickström