Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

e-mail

0 views
Skip to first unread message

Louisa Wickström

unread,
Jul 18, 1997, 3:00:00 AM7/18/97
to

Hej!
Vi har lite problem med e-mailen.
När vi väljer kommandot skicka & ta emot så kommer det upp en ruta som det
står så här på:
Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas
kontakta återförsäljaren om problemet består

Bengt

unread,
Jul 27, 1997, 3:00:00 AM7/27/97
to

1. Newsgroups är till för att vi skall kunna ta del av erfarenheter från
varandra och därigenom lära varandra hur vi kan tackla olika problem.
Därför är det lämpligt att svara till gruppen och inte via mail.

2. Louisas problem var att hon inte kunde ta emot mail så förmodligen får
hon inte tag på dina mailade svar.

3. Till Louisa. Föreslår att du ominstallerar IE. Du kan hämta senaste
versionen på http://www.microsoft.com/msdownload/default.asp#sup
Du kan installera denna över din nuvarande 3.0. Hjälper inte detta bör du
göra en ominstallation av Windows.
Skulle inte detta heller hjälpa är det förmodligen något annat program som
spökar. Ange då ytterligare information som du erhåller så kan vi kanske
hjälpa dig.

Bengt

Michael Anderssén <micke....@nynashamn.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc95e5$30189ca0$db94c6c3@michaela>...
> Det finns 2 svar i din e-post(mail)
>
> Louisa Wickström

0 new messages