Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hur får jag tag på explorer 3,02 f

0 views
Skip to first unread message

Bitte

unread,
Jul 27, 1997, 3:00:00 AM7/27/97
to

Hur får jag tag på uppdateringen av explorer.
Har försökt genom microsoft , men får bara ett meddelande att file not
found
är det någon som har tips och råd

MVH

Bengt

unread,
Jul 27, 1997, 3:00:00 AM7/27/97
to

Om du går till
http://www.microsoft.com/msdownload/default.asp#sup
finner du ett antal program du kan hämta hem, däribland IE 3.02, vilket är
den senaste versionen av explorer. Du kan installera den över din
nuvarande.

M.v.h. Bengt.


Bitte <rainer.l...@eslov.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc9aad$7f9c4a20$72b9...@FOO.telia.com>...

RONNY ROSENHALL

unread,
Jul 27, 1997, 3:00:00 AM7/27/97
to

Menar du den svenska versionen av ie 4.0 så är den inte tillgänglig ännu,
bör väl komma nästa vecka.

/Ronny/

Michael Anderssén

unread,
Jul 28, 1997, 3:00:00 AM7/28/97
to

Thomas Ristvall

unread,
Jul 29, 1997, 3:00:00 AM7/29/97
to

Bitte wrote in article <01bc9aad$7f9c4a20$72b9...@FOO.telia.com>...

>Hur får jag tag på uppdateringen av explorer.
>Har försökt genom microsoft , men får bara ett meddelande att file not
>found
>är det någon som har tips och råd
>
>MVH

Tjena Bitte!

Om du inte är speciellt sugen på att sitta och ladda ner en "gammal"
browser i en timme eller så, så finns MS IE3.02 i PC För Allas CD-skiva
som medföljde i senaste numret. PP1:an av IE4 hängde också på.

Ha de gôtt


/Thomas Ristvall
====================================
Like the Murphy's: life's to short to be bitter!

e-mail:
thomas....@mailbox.swipnet.se
url:
http://home2.swipnet.se/~w-27317/
my css experience page:
http://home2.swipnet.se/~w-27317/cascade.htm

0 new messages