MVH
M.v.h. Bengt.
Bitte <rainer.l...@eslov.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc9aad$7f9c4a20$72b9...@FOO.telia.com>...
/Ronny/
>Hur får jag tag på uppdateringen av explorer.
>Har försökt genom microsoft , men får bara ett meddelande att file not
>found
>är det någon som har tips och råd
>
>MVH
Tjena Bitte!
Om du inte är speciellt sugen på att sitta och ladda ner en "gammal"
browser i en timme eller så, så finns MS IE3.02 i PC För Allas CD-skiva
som medföljde i senaste numret. PP1:an av IE4 hängde också på.
Ha de gôtt
/Thomas Ristvall
====================================
Like the Murphy's: life's to short to be bitter!
e-mail:
thomas....@mailbox.swipnet.se
url:
http://home2.swipnet.se/~w-27317/
my css experience page:
http://home2.swipnet.se/~w-27317/cascade.htm