Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

innboks

0 views
Skip to first unread message

IDAR NEBELUNG

unread,
Jan 3, 1999, 3:00:00 AM1/3/99
to
Jeg har vansker med både å sende og motta e-mail. Trenger å vite banen til
Microsoft Mail-postkontoret! Svar til mir...@online.no.

Heidi A.

Knut Sparhell

unread,
Jan 3, 1999, 3:00:00 AM1/3/99
to
IDAR NEBELUNG skrev i meldingen <01be36fb$4277ef00$aed7d8c1@default>...

>Jeg har vansker med både å sende og motta e-mail. Trenger å vite banen
til
>Microsoft Mail-postkontoret! Svar til mir...@online.no.

Jeg antar du da bruker Exchange. Det er bare når du legger inn tjenesten
"Microsoft Mail" at den spør etter banen til postkontoret. "Microsoft
Mail" er ikke brukerbar mot Internett. Det er noe som er beregnet på
arbeidsgrupper lokalnett. Du skal bruke tjenesten Internet Mail om du
absolutt skal bruke Exchange.

Jeg anbefaler heller å bruke programmet "Internet Mail" som fulgte med
IE3.

--
Knut Sparhell, Haugesund, Norge http://home.sol.no/~knutsp/

0 new messages