Heidi A.
Jeg antar du da bruker Exchange. Det er bare når du legger inn tjenesten
"Microsoft Mail" at den spør etter banen til postkontoret. "Microsoft
Mail" er ikke brukerbar mot Internett. Det er noe som er beregnet på
arbeidsgrupper lokalnett. Du skal bruke tjenesten Internet Mail om du
absolutt skal bruke Exchange.
Jeg anbefaler heller å bruke programmet "Internet Mail" som fulgte med
IE3.
--
Knut Sparhell, Haugesund, Norge http://home.sol.no/~knutsp/