------=_NextPart_000_01BC9C69.EF341BC0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit
När jag försöker att lyssna på midifiler och klickar på sådana länkar
kommer aldrig mediaplayer igång. Jag får aldrig höra ljudet på midi.
Klickar jag på wav filer är det inget problem.
Är det någon sam har fått det problemet?
Någon lösning?
Netscape funkar bra!!!!
cr...@swipnet.se
------=_NextPart_000_01BC9C69.EF341BC0
Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
<html><head></head><BODY bgcolor=3D"#FFFFFF"><p><font size=3D3 =
color=3D"#808080" face=3D"Comic Sans MS">N=E4r jag f=F6rs=F6ker att =
lyssna p=E5 midifiler och klickar p=E5 s=E5dana l=E4nkar kommer aldrig =
mediaplayer ig=E5ng. Jag f=E5r aldrig h=F6ra ljudet p=E5 midi. Klickar =
jag p=E5 wav filer =E4r det inget problem.<br><br>=C4r det n=E5gon sam =
har f=E5tt det problemet?<br>N=E5gon l=F6sning?<br><br>Netscape funkar =
bra!!!!<br><br>cr...@swipnet.se</p>
</font></body></html>
------=_NextPart_000_01BC9C69.EF341BC0--