Kan någon förklara vad som är galet?
Har försökt med allt jag kan, men jag får upp
detta J--LA medelande stup i kvarten.
Har windows95b om det är till någon hjälp.
Cyber-Pomme <thomas....@nbox304.swipnet.se> skrev i inlägg
<01bc9f2f$8016fa00$7451f482@tg>...
> IEXPLORE orsakade ett ogiltigt sidfel i
> modul KERNEL32.DLL på adress 0137:bff782af.
Cyber-Pomme <thomas....@nbox304.swipnet.se> skrev i inlägg
<01bc9f2f$8016fa00$7451f482@tg>...
> IEXPLORE orsakade ett ogiltigt sidfel i
> modul KERNEL32.DLL på adress 0137:bff782af.
> Register:
> EAX=004cec40 CS=0137 EIP=bff782af EFLGS=00010206
> EBX=0000001c SS=013f ESP=0123fad8 EBP=0000046b
> ECX=006c002f DS=013f ESI=0046af54 FS=3317
> EDX=0000001c ES=013f EDI=00780050 GS=10e6
> Byte på CS:EIP:
> 89 41 08 8b 56 04 8b 46 08 89 50 04 8d 04 1e 50
> Stackdump:
> 00780050 00000000 0046af54 00410000 00000001 0041000c
> 00000bea 00000000 00000000 bff78485 00410000 0046af54
> 0000001c 00000001 0123fb50 00000000
>
>
> Kan någon förklara vad som är galet?
> Har försökt med allt jag kan, men jag får upp
> detta J--LA medelande stup i kvarten.