Måste man spara programmet Microsoft Exchange för att kunna köra de övriga
av Microsofts Internet-program? I så fall undrar jag om det bara är att
klicka på programnamnet i programlistan som radas upp i "Lägga till/ta bort
program" -funktionen i Kontrollpanelen för att göra ta bort Microsoft
Exchange?
Hälsningar
Micke
Hilsen PTh
Michael Lie <her...@algonet.se> skrev i artiklen
<01bbfe09$fceef4a0$340264c3@michaels-dator>...
> Hej!
>
> Måste man spara programmet Microsoft Exchange ...
> Hälsningar
>
> Micke
>