Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Imagine 3.0

0 views
Skip to first unread message

Jocke

unread,
May 5, 1997, 3:00:00 AM5/5/97
to

Imagine 3.0

Jag har installerat Imagine3.0 full version som jag hittade på PC&Mac´s
Cd-Rom Nr 3-96.
Men när jag ska köra programet(som kräver att det körs i DOS), så får jag
följande fel meddelande:
Mouse driver not installed

Hur och var ska jag intallera drivrutinerna till musen?

Ur readme.txt till Imagine3.0
IMPORTANT NOTE
IMAGINE 3.0 should be run from your DOS prompt. It may refuse to load with
some memory managers like EMM386 or QEMM. To bypass your memory manager on
a DOS 6.0 machine reboot and press the [F5] key as soon as your system
starts to boot. Alternatively use a boot disk. You need to load your mouse
driver before starting the program. Under Windows 95 reboot the system then
press the [F8] key as your machine boots up. Select "Safe mode command
prompt only" from the list of options. Load your mouse driver, then IMAGINE
3.0

Vore väldigt tacksam för svar.

MvH Joakim Björnberg

joc...@algonet.se

0 new messages