Halloen...
Jeg har et stort problem.....eller jeg synest hvertfall det er et stort
problem...
Jeg har 37 ULESTE mailer i innboksen....Det går ikke ann å lese dem,og jeg
klarer ikke å sende mailer.Dette er ganske travelt.....for mange venner har
sendt meg mailer med viktig info....og siden jeg ikke kan lese dem er det
litt vanskelig å svare,Og svare kan jeg jo heller ikke!!!
Vet ikke om dere kan motta denne mailen....men viss dere gjør det,vær så
snill å hjelp meg........
Vennlig hilsen Camilla Eide Bjørnøy
lbjo...@online.no