Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

trøbbel med outlook

0 views
Skip to first unread message

khmos

unread,
Dec 21, 1998, 3:00:00 AM12/21/98
to
Hvordan skal denne settes opp for å sende og motta post ? Har ikkke
problemer med innboksen /faks .

khmo...@va.telia.no

Knut Sparhell

unread,
Dec 22, 1998, 3:00:00 AM12/22/98
to
khmos skrev i meldingen <01be2d24$92231d80$a0f1ccc3@n210015903>...

>Hvordan skal denne settes opp for å sende og motta post ? Har ikkke
>problemer med innboksen /faks .

Hvilken versjon av Outlook mener du?

I Outlook 97 legger du til tjenesten Internet Mail under Verktøy -
Tjenester.

--
Knut Sparhell, Haugesund, Norge http://home.sol.no/~knutsp/

0 new messages