Jeg har netop installeret Internet Exp. 3.0 og den medfølgende "Internet
Mail", men da jeg har to mailadresser, jeg jævnligt bruger, har jeg brug
for at kunne installere to udgaver af Internet Mail.
Hvordan gør man det? Det synes som, alle udgaver af IE mail stammer fra
Explorer.exe i c:\windows.
Send venligst svar til: n...@danstud.dk
Tak.