Undrar
Stefan Svensson
mvh
TC
--
Tom Carlson
m9...@abc.se
Stefan Svensson <stefan....@ampelon.se> wrote in article
<01bbef0f$8b601b60$3ba4...@FOO.telia.com>...
Noen andre synspunkter?
Lykke til; Hans-Henrik
Stefan Svensson wrote:
>
> Är det någon som känner till om det går att spara adressboken i Internet
> Mail eller Exchange som en separat fil. Det kan ju finnas två skäl (minst);
> dels vid en backup, dels om man vill ta med adresserna till en annan dator
> istället för att skriva in varje adress en gång till.
>
> Undrar
>
> Stefan Svensson