Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Help

0 views
Skip to first unread message

s-317282

unread,
Dec 30, 1997, 3:00:00 AM12/30/97
to

Hej!

Jag har ett problem; jag kan inte skicka ett medelande via min e-mail.
Jan byte Explorer mot Netscape. Kan någon hjälper mig ???


Herman


Me...@usa.net


MA

unread,
Jan 12, 1998, 3:00:00 AM1/12/98
to

Hej:

I Netscape gör du dina inställningar för e-post under Options och dår
väljer du Mail
and News pref.(Det kan se olika ut vilken version du har av Netsacpe du
kör)
Under Mail and News Pref. så väljer du först fliken Servers,och där ska du
fylla i följande:
utgående Mail(SMTP)server.
ingående Mail (POP)server.Server namn
POP User ID Ditt användar namn i Swipnet.
Under fliken server så fyller du också i hur ofta Netcsape ska kontrollera
med mail serven om det kommit nytt mail.(Check for mail every)
När detta är klart så klicka på Identiy Här fyller du i

Ditt namn:Här skriver du i ditt namn som kommer att stå som avsändare på
dina mail.
Your Emil: Här skriver du i din e-post adress

Reply-to address:Här skriver du i n den adress som svarar på dina mail,ska
förslagsvis gå till din egen adress

Gå till avanc.inställningar:
Rmember your password,
Lycka till

Micke

s-317282 <mv2...@venus.swipne.se> skrev i inlägg
<34A82CD3...@venus.swipne.se>...

Arne Terje Holter

unread,
Jan 23, 1998, 3:00:00 AM1/23/98
to

Hei !
Har noen peiling på hvordan man bruker Poledit under Win-95 i NT-nettverk?
Takknemlig for bistand.

Arne Terje.

0 new messages