Jag har försökt med alla möjliga inställnigar för "silver.eagle", men det
blir samma varje gång, förutom att det gäller det jag skrivit istället för
silver.eagle.
Någon som förstår sig på det här problemet?
Jag använder Explorer 3.0 och min Internetleverantör är Telia (Telia 020).
Är du säker på att du använder rätt lösenord till ditt användarnamn
"silver.eagle". Telia använder inte samma lösenord för din e-postlåda som
till din anslutning till Telia Internet.
Om du är ny abonnent till Telia kan du räkna med att det tar ca 14 dagar
innan du erhåller dina uppgifter för mail.
Hälsningar Bengt.
Eagle <silver...@gotland.mail.telia.com> skrev i inlägg
<01bc6227$0461dbe0$579eedc2@u49802137>...
Bengt
Tom Österström <to...@earthling.netReMoVeThIs> skrev i inlägg
<01bc69e4$efc8b760$18b8ecc2@everex>...
> Bengt <sel...@angelholm.mail.telia.com> skrev i inlägg
> >
> >
> > Telia använder inte samma lösenord för din e-postlåda som
> > till din anslutning till Telia Internet.
>
> Gör dom inte? Jag har det i alla fall.
> --
> Tom Österström Sweden
> to...@earthling.net
>