Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

felsökning

0 views
Skip to first unread message

Niek Bosma

unread,
Jun 14, 1997, 3:00:00 AM6/14/97
to

hej!
jag har ett problem.Jag kan inte längre posta brev eller hämta brev från
brevlådan.
Tidigare fungerade det bra. Det kommer upp ett fel meddelande där det står
att :
anslutningen avslutades av e-postservern.kan någon hjälpa mej.
hej då

Niek Bosma


0 new messages