När jag återinstallerade/uppgraderade IE3.0 - 3.0 (4.70) så fick jag helt
nya mappar.
Alla mina gamla mappar och brev ligger nån annan stans.
Var ändrar jag, Vilken mapp skall jag leta efter etc etc
Inga svar typ gå till microsift.com eller microsoft.se då
pyttemjuk inte har lagt ut dom upplysningarna där.
Svara i nyhetsgruppen istället. Tack
Sven