Kan någon hjälpa mig?
När jag får in mail i min Inkorg så brukar jag läsa den och sen
flytta den till en annan mapp eller ta bort den, så att Inkorgen
alltid är tom såväl som att Utkorgen alltid är tom, eftersom den ju
töms när man skickar mailen. Men när jag tittar i Utforskaren så bara
växer och växer filerna Inkorgen.mbx och Utkorgen.mbx i storlek och
är flera MB stor, trots att de inte ska innehålla något enligt
mailprogrammet. När jag öppnar dessa filer i Wordpad så finns alla de
filer som jag någonsin fått eller skickat, alltså både de som jag har
i andra mappar och de som jag tagit bort. Hur kommer detta sig och
kan man tömma dessa filer eller ta bort delar av innehållet så att
det minne som de upptar blir ledigt?
Tack på förhand
Med vänlig hälsning
Maria Olsson