Jag har nyss kopplat upp mig på internet och har då en massa frågor.
Om det finns någon som kan tala om för mig hur man går till väga när man
skapar sig en egen hemsida så var snäll och tala om det.
Jag har även ett annat problem och det är att jag kan inte ta emot e-mail,
bara skicka iväg, vad är felet?
Hälsningar Vickan.