Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Exchange vs Explorer 3.0

0 views
Skip to first unread message

Geir J Jahren

unread,
May 12, 1997, 3:00:00 AM5/12/97
to

Er det slik at Exchange og internett mail for Explorer 3.0 ikke snakker
sammen
dvs. utveksling av meldinger og adressebok.Please gi meg en bekreftelse på
dette så
slipper jeg og kaste bort mer tid med dette
--

Med hilsen

Geir J Jahren home.sol.no/gjahren/

Geir Tutturen

unread,
May 15, 1997, 3:00:00 AM5/15/97
to

On 12 May 1997 23:09:19 GMT, "Geir J Jahren" <gja...@online.no>
wrote:

>Er det slik at Exchange og internett mail for Explorer 3.0 ikke snakker
>sammen
>dvs. utveksling av meldinger og adressebok.Please gi meg en bekreftelse på
>dette så
>slipper jeg og kaste bort mer tid med dette

Internet Mail kan importere adresseboken fra exchange, men utover det
ser det ikke ut til å være grunn til å kaste bort mer tid på dette
temaet.

Geir

-----
Geir Tutturen
geir.t...@itf.nlh.no

0 new messages