Med hilsen
Geir J Jahren home.sol.no/gjahren/
>Er det slik at Exchange og internett mail for Explorer 3.0 ikke snakker
>sammen
>dvs. utveksling av meldinger og adressebok.Please gi meg en bekreftelse på
>dette så
>slipper jeg og kaste bort mer tid med dette
Internet Mail kan importere adresseboken fra exchange, men utover det
ser det ikke ut til å være grunn til å kaste bort mer tid på dette
temaet.
Geir
-----
Geir Tutturen
geir.t...@itf.nlh.no