Jag har problem med att få Outlook Express som standard läsare för e-post.
Om jag går in och markerar rutan för Simple Mapi och startar om
programmet/datorn så är rutorna tomma och Outlook 97 är fortfarande min
standard läsare.
Outlook Express finns ej heller som alternativ i IE 4 som e-post läsare.
Med hopp om hjälp