Liksom "Lost Mail" har jag tappat bort ett par mail. När jag klickar
Skicka/Ta emot finns det bevisligen något som ska in till mig, men jag ser
det inte i inkorgen. Jag håller på att bli tokig så svara så snart som
möjligt är jag hemskt tacksam.
Karin