Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Borttappat mail här också

0 views
Skip to first unread message

Karin Persson

unread,
Mar 21, 1998, 3:00:00 AM3/21/98
to

Hej,

Liksom "Lost Mail" har jag tappat bort ett par mail. När jag klickar
Skicka/Ta emot finns det bevisligen något som ska in till mig, men jag ser
det inte i inkorgen. Jag håller på att bli tokig så svara så snart som
möjligt är jag hemskt tacksam.

Karin


0 new messages