Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

mail-trubbel

1 view
Skip to first unread message

Michael Anderssén

unread,
Oct 1, 1997, 3:00:00 AM10/1/97
to

Gör Internet Exlorer igen så kan de lösa sig.Tydligen är det Office97 som
spökar.

PIERRE HALLQVIST <pierre.h...@swipnet.se> skrev i inlägg
<01bccddd$ac8512c0$1470f482@pierre>...
> Jag är helt ställd. Har installerat Microsoft Outlock. Sedan dess är det
> bara trubbel när jag skall skica eller ta emot e-post. Vill någon vara
> snäll och bekräfta om detta kommer fram såär jag tacksam.
>
>

Michael Anderssén

unread,
Oct 4, 1997, 3:00:00 AM10/4/97
to

Det är tydligen så en massa andra program går inte att starta,de är bara
att köra om
hela det program som det blir fel på så som MS PLUS <ORS1>
0 new messages