PIERRE HALLQVIST <pierre.h...@swipnet.se> skrev i inlägg
<01bccddd$ac8512c0$1470f482@pierre>...
> Jag är helt ställd. Har installerat Microsoft Outlock. Sedan dess är det
> bara trubbel när jag skall skica eller ta emot e-post. Vill någon vara
> snäll och bekräfta om detta kommer fram såär jag tacksam.
>
>